IAMLAVINO

November 23, 2011

Semakin Teruja

Yup , aku semakin teruja dengan hidup aku kini ,
Walaupun amat sibuk , 
Aku cuba menjadi yang terbaik antara yang terbaik .
Senyuman demi senyuman aku terima , 
Kasih bertambah tambah , 
Semakin matang dan tenang dalam menyelesaikan masalah , 
Walapun masih terngiang-ngiang di telinga aku ucapan dia yang semasa perjalanan ke penang , 
Aku tabah , diam . dan hanya menuggu masa untuk dia menceritakannya sendiri , 
Aku rasa aku perlu tahu , tapi aku takut untuk bertanya ,
Aku percaya suatu hari nanti kebenaran akan datang :)
Sekarang aku banyak fokus kepada kerja aku , 
Web Design 
Bunyi nampak senang , tapi nak membuatnye Ya Allah .
Bagi sape yang mengetahui caranya , cuma dia ja yang tahu perit tak perit buat web ni ,
Tapi takpe , 
Aku minat :) aku akan buat sampai settle jugak , 
Sebab aku ada pembakar semangat :)
NADZIRAH AZIZUL <3