IAMLAVINO

August 17, 2011

adobe photoshop .

yawwwwww ! da lame tak mengupdate blog ni , haha , bkn ape , 'BZ' skit , :p . Macam macam jadi kat aku , bende seronok , bende tak seronok , sume ade lahhh . Ahhhh , stop saying crap things lah syawe! Lurus kepada yang dituju (straight to the point) bahahaha . Aku nak share ngn korang ade bende best yang aku baru belajar , editing guna adobe photoshop . Maybe ade yang lagi pro dari aku an , ade yang akan kate ketinggalan zaman , heii ! pergi mampos lah , yang nak blajar aku . =.= byk aku blajar adobe ni dari adobe photoshop tutorial lah = http://www.dphotojournal.com

Hasilnye :


Mase aku botak =.= jangan tanye kenapa !


Kalau awak igt ni time bile ye ? :)


Ni kawan aku langoi and cedoi ! 


:) heee


lalat ni favourite aku , lame jugak aku simpan gambar ni :)


Ni yang baru tadi aku buat , haha . Ibu , ini masih anak ibu , jangan risau :p