IAMLAVINO

August 06, 2011

Aku nak senyum je malam ni bole ?

Hahaha , kenapa aku cakap macam tu ? Meh cini awak nk cite sikit . Kome tawu , arini aku da janji ngn dia almost a week nak berbuka bersama . Menahan je aku seminggu lebih ni sebab rasenya macam da lame tak jumpe . :) Then sampailah ari yang dijanjikan , iaitu arini . Dia amek aku td , First thing dia ckp . "b ! u jangan gelak ape yang i pakai ! " aku pn pelik laaa . pasai pe minah ni ? Pakai swimming suit ke nak berbuka . bhahaha . Aku rilex lagi . Sampai je dia kt umah aku , bukak je pintu . perghhhhhhh , dia pakai mcm mane aku penah ckp kt dia dulu . "yangg , i suka tgk kalau u pakai dress panjang ngn tudung hana tajimbut u tu " . Tapi masa dalam keta aku rilex lagi , Bila start aku drive , haaaaa , ni makan dia . aku tgk dia . dalam ati aku ckp aku sayang hang nad :) hahah . sesampai je jusco td . kami pegi johnnys . nak order sit la konon . aku suruh die setelkan . Ade sebab knpe aku suruh die setelkan . hahahaha

Haaaaa , ni lah sebab dia . hahaha . Aku nak amek gambar dia . Kalau dari depan . memang tak daptlah jepp dia nak bagi . Kedekut kuda skit dia ni . hahaha . Then kami jalan la ke GM nk cari casing phone dia . TORCH LA KATEKAN =.='' . tak jumpa jugak , then kami pg balik jj tapi tak boleh nk berbuka sebab reservevation table kami kol 8.15 . Hampa nak taw kami kemane ? berbuka ngan macD ! haaaaa tu makan diaaa . haha . Yang bestnye , kami makan dalam keta berdua . Rebut rebut mkanan . haha then tetiba die jem panas jap . aku tanye la ape hae ?? " i kalau lepas berbuka mesti i duduk lamaaa " . Ape laaaa alasan dia ni . Ada part tu pasal lagu california King bed . tu bia aku jelah tahu :) then kami gerak lah ke johnnys . Tum tam tum tang tetiba dia bkk purse dia . die tunjuk kat aku pen . korang nak tahu ? 





haaaaa , dalam pen ada surat , dalam surat ada kertas . tarikh 16.6.2011 . Ape yang dia tulis ? mana boleh tahuuuuuuu ,. hahaha private and confidential argomany company laaaa . hahahaha .




U dont need to be beautiful in front of me , couse i already see whats beauty inside you .ilysdm <3