IAMLAVINO

August 10, 2011

Just one of my thought


Kadangkadang bila kita asyik terpikir mengenai dia sahaja  , menjaga hatinya , mengukirkan senyuman pada bibirnya , memanjakanya . Sampai kadang kadang kita terlupa adakah dia membuat perkara yang sama kepada kita , adakah dia meletakkan kita juga sebagai perkara utama seperti yang kita lakukan . Bukan bererti kita tidak bahagia walaupun sekejap dengannya , Namun kita perlu juga diperlakukan sepertimana yang kita lakukan kepada dia . Setiap masa , setiap waktu kita memikirkan tentangnya , tapi masih juga dia kadangkala tak mengerti bahawa kita masih mengingatinya . Pertengkaran yang berlaku kadangkala itu membuatkan diri aku lebih suka mendiamkan diri kerana susah untuk aku melepaskannya . Takut lain pula yang ditafsir olehnya . Perangai aku secara tidak sedar dia sudah mula ikut . Aku tidak boleh berbuat apa – apa kerana aku yang memulakan nya dulu . Tak mengapa , Cuma aku harap yang dia akan sedar secara sendirinya . Aku berserah pada waktu yang menentukan . Baik buruknya dia . Aku yang seharusnya bersabar . Mungkin kerana kesilapan yang lama dulu susah untuk dia lupakan sehingga dia rasa ingin melupakan kenangan kenangan yang sepatutnya di ingati . Aku masih lagi bersabar . Aku tak tahu apa lagi yang boleh aku buat supaya dia dapat melupakan perkara itu . Ya , aku salah dulu . Dia lebih merana berbanding aku dulu , Sekarang , Aku ingin menebusnya kembali . Aku selalu merasai kehadirannya di sampingku walau aku tahu , Dia tidak rasa sebegitu . Sayang , selamat ulang tahun .  

"Come along follow me as I lead through the darkness 
As I provide just enough spark that we need to proceed Carry on, give me hope, give me strength Come with me and I won't steer you wrong Put your faith and your trust as I guide us through the fog To the light at the end of the tunnel." - Eminem

SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG