IAMLAVINO

November 15, 2011

aku nak rasa jugak bahagia mcm mane org lain bahagia ,
aku nk jugak rasa cinta yang lama , 
aku nk jugak di fahami , tenang ble bercakap , 
kalau dalam proses pemulihan hubungan , sepatutnya semua nya indah , 
aku tak dpt untuk bgthu ape yg aku rasa , 
hidup aku tunggang langgang ,
ntah ke mane mcm tiada arah tuju , 
hati tu nk jaga , hati ni nk jaga , sakit itu kne pendam , sakit ini kene simpan , 
masalah tu nak pke , masalah ni nak pke , 
kt mana ketenangan pada mlm perbincangn tu ? 
kita buat utntuk diri kita shj , 
pdulikan msalah lain , lupa , semua lupa . 
manusia sememangnya lupa , 
aku tidak berani memberitahu kerana aku takut , 
takut akan dibidas walaupun kdg2 aku ada penjelasannya , 
tiada kata yang dapat aku luahkan bila aku berada dalam keadaan seperti ini , 
mencuba ? sedah beribu kali kita mencuba , 
malah hingga saat ini , aku masih lagi mcm dipersalahkan , 
kadang-kadang sampai aku mengaku bende tu salah aku walaupun aku tidak rasa beitu , 
seperti yang aku cakapkan , aku takut untuk dibidas .
kenapa , kenapa aku susah untuk bahagia spt org lain , 
jangan tanya psal sayang atau tidak , kau sendri mengerti , 
aku amat menghargai masa tawa kita , walaupun sekejap dalam proses ini , 
aku suka tawamu , tapi , 
sekarang kalau pada malam itu aku tawar ahati , 
mungkin sekarang bertambah lagi , 
AKU REDHO DENGAN KEHIDUPAN AKU .