IAMLAVINO

September 05, 2011

im back bastards ! :)

Assalamualaikum sedare , ape khabo mengkome mengkome ? sihat ? awk rope ni je le . Hek eh . Sorry la lame tak update , kindda busy and have a really tough weeks . Sangat sangat busy , Internet pulak xde . Haaa tu yang mabuk ayor mencari internet tu . Banyak yang jadi kat aku kebelakangan ni , saat bersama DIA , bersama kawan kawan , bersama family . fuhh , tough weeks . Tapi , Alhamdulillah sesibuk mane pn aku , aku boleh bahagi masa untuk ketiga-tiganya sekali . Aku bersyukur sebab dia paham aku , kadang2 i need to be at the other place , dia cakap 'Okay pergilah , nanti jangan lupa call' :) Fuhhhh .Seronok mcm ni . Lagipun aku dengan dia sudah semakin okay . kami mula untuk faham tugas masing-masing , cuma kadang kadang tu adelah gaduh gaduh manja sikit , :p Sekarang ni dia ada kat sebelah aku , tengah buat keje untuk presentation die . Dok membebel ape nth dari , aku pn ye kan jela . bhaahaha , Sorry booo . I faham sebenarnye , tapi dah jem paneh sgt . Dah duduk tepi aku pulakkkkkk -___- Sat gi laen jadinye ni , :p hahha . Public Syawe public , hahha .

I wanna talk about friends . Aku selalu ingat pesan ayah aku , "syawe , KAWAN MCM SELIPAR , BILA DEPA RASA DEPA NK PAKAI , DEPA PAKAI LAH , KALO TA NK , DEPA LETAK JE KT TEPI " , betullah apa ayah cakap , :) (baby jangan kacau i update blog boleh ? makan kaki jp lagi) Semuanya terbukti bila bende ni jadi depan mata aku , Sebaik mana pn kawan hampa , jangan percaya 100% . Hidup mcm roda , Kadang kadang kita kat atas , kadang kadang kita kat bawah . ITS A FACT .

AKU TAK BOLEH NAK UPDATE BLOG LA MINAH NI DOK KACAU AKU ,  LATER DUDE :)